Παρ, 03 Μαϊ 2024
Αρχική  > Τουρισμός - Περιβάλλον  > Τουρισμός

Μεγάλη τουριστική προβολή της Κεφαλλονιάς υποσχέθηκε ο Α. Σπηλιωτόπουλος

22/7/2008
Οχτώ νέα τουριστικά μοντέλα με στόχο την προσέλκυση όλο και ποιοτικότερων τουριστών περιλαμβάνει η στρατηγική του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. Αυτό ανέφερε μιλώντας στο Νομαρχιακό Μέγαρο Κεφαλλονιάς κατά την επίσκεψή του στο νησί του Ιονίου ο Άρης Σπηλιωτόπουλος. Ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης μίλησε για τις μεγάλες προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης της Κεφαλονιάς, σημειώνοντας ότι το μονοδιάστατο μοντέλο "ήλιος και θάλασσα" εξάντλησε τις δυνατότητές του.

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος ανακοίνωσε την επίσπευση του διαγωνισμού για την μαρίνα του Αργοστολίου, ενώ θα εξεταστεί και η ένταξη στο ΕΣΠΑ 2007-2013 των έργων για τις μαρίνες στον Πόρο και την Ιθάκη. «Κορυφαίο ζήτημα παραμένει ο εκσυγχρονισμός του λιμένα στο Φισκάρδο προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη κίνηση του θαλάσσιου τουρισμού», είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Στον ξενοδοχειακό κλάδο, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι θα ληφθεί μέριμνα για την ενίσχυση των μονάδων "μπουτίκ", αλλά και των οικολογικών ξενοδοχείων. Σε ό,τι αφορά το "Ξενία", επισήμανε ότι στόχος είναι αυτό να μετατραπεί σε "μπουτίκ" ξενοδοχείο με συνεδριακό κέντρο.

"Αυτή τη στιγμή η Κεφαλονιά πρωταγωνιστεί στις αφίξεις τουριστών για τον Ιούνιο¨, καθώς καταγράφεται άνοδος 18%", είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός.  Παράλληλα επισήμανε ότι ο αριθμός των κρουαζιεροπλοίων που έχουν προσεγγίσει την Κεφαλονιά, έχει διπλασιαστεί σε σχέση με πέρσι, ενώ και τα σκάφη αναψυχής που ήλθαν στο νησί, έχουν αυξηθεί κατά 14%.

«Ο Νομός έχει πέσει θύμα τρομολαγνείας», ανέφερε από την πλευρά του ο Νομάρχης Κεφαλλονιάς Διονύσης Γεργάτος, αναφερόμενος στις ακυρώσεις που έχουν γίνει λόγω της φημολογίας περί επικείμενου μεγάλου σεισμού στην Κεφαλλονιά. Απαντώντας ο κ. Σπηλιωτόπουλος υποσχέθηκε έντονη διαφημιστική προβολή του νησιού.

Επιπλέον, ο κ. Γεωργάτος παρέθεσε δε στον Υπουργό τα θέματα τα οποία αναζητούν άμεση λύση, όπως η στελέχωση των γραφείων του ΕΟΤ στα δυο Νησιά, το ζήτημα με τις πισίνες, η διαφημιστική καμπάνια του Νομού κατά την τρέχουσα περίοδο καθώς και για την επόμενη, η προώθηση του συνεδριακού τουρισμού και η θεσμοθέτηση των τουριστικών περιοχών.