Σαβ, 24 Οκτ 2020
Αρχική  > Δαίμων...

Καταγγέλλουμε την πολιτική της δημοτικής Αρχής του Κ. Μπακογιάννη. Ελεγχόμενη στάθμευση στου Μετς

16/10/2020

Καταγγέλλουμε την πολιτική της δημοτικής Αρχής του Κ. Μπακογιάννη η οποία, σε συνέχεια της προσπάθειας της προηγούμενης δημοτικής Αρχής, επιδιώκει να δημιουργήσει άλλον ένα ληστρικό εισπρακτικό μηχανισμό που θα γίνει καθημερινός εφιάλτης για τους κατοίκους σε Μετς, Μακρυγιάννη & Ιλίσια. Πρόκειται για μελετημένο σχέδιο είσπραξης 6 εκατομμυρίων ευρώ εις βάρος των κατοίκων.

Το συγκεκριμένο σχέδιο είχε κατατεθεί ξανά τα προηγούμενα χρόνια στα αρμόδια όργανα του Δήμου Αθηναίων. Έπειτα από παρεμβάσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης και κινητοποιήσεις συλλόγων και φορέων της περιοχής, το Συμβούλιο της2ηςΔημοτικής Κοινότητας καταψήφισε ομόφωνα το 2018 την πρόταση, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής παρέπεμψε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο, έπειτα από συνεχείς αναβολές, το θέμα αποσύρθηκε οριστικά. Άλλες 2 μετέπειτα απόπειρες να ακυρωθεί η ομόφωνη απόφαση είχαν συναντήσει την αποφασιστική αντίδραση κατοίκων και φορέων της περιοχής.

Σήμερα, η δημοτική Αρχή του Κ. Μπακογιάννη επαναφέρει την ίδια ακριβώς πρόταση, αδιαφορώντας για την ένσταση συλλόγων και φορέων της γειτονιάς μας. Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου της2ηςΔημοτικής Κοινότητας που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη την Τετάρτη 14Οκτώβρη 2020, η πρόταση(οριακά)ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία. Υποκριτική στάση και δείγμα πολιτικής ασυνέπειας αποτελεί η στάση κοινοτικών συμβούλων της δημοτικής Αρχής(ΝΔ)που φέτος υπερψήφισαν το ίδιο ακριβώς σχέδιο που είχαν καταψηφίσει πριν δύο χρόνια ως αντιπολίτευση.

Επίσης, η πρόεδρος της 2ης Δημοτικής Κοινότητας, ερμηνεύοντας καταχρηστικά εγκύκλιο περί συνεδριάσεων "κεκλεισμένων των θυρών" για υγειονομικούς λόγους λόγω COVID-19, απέρριψε το αίτημα συλλόγων και φορέων της περιοχής να συμμετέχουν στην τηλεδιάσκεψη για να εκφράσουν την αντίθεση τους στο συγκεκριμένο σχέδιο.

Το επόμενο διάστημα θα τεθεί προς ψήφιση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το Δημοτικό Συμβούλιο. Είναι σημαντικό να γίνει υπόθεση των κατοίκων, των εργαζομένων και των μαζικών φορέων της περιοχής η οργάνωση απέναντι στη φίμωση και τα χαράτσια που επιβάλλει η δημοτική Αρχή.

Τα οικονομικά στοιχεία και οι εκτιμήσεις εσόδων της μελέτης είναι αποκαλυπτικά. Σύμφωνα με τη μελέτη και την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου Αθηναίων, η επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο Μετς  πρακτικά σημαίνει:

ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ 114 ΘΕΣΕΩΝ "ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ" ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ στις οδούς ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ, ΑΡΙΣΤΟΝΙΚΟΥ, ΑΡΧΙΜΗΔΟΥΣ, ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΟΥΣ, Μ.ΜΟΥΣΟΥΡΟΥ&ΠΡΟΚΛΟΥ.

Με την επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης, η Δημοτική Αρχή σχεδιάζει να εισπράττει ετησίως (αθροιστικά για ΜΕΤΣ -ΙΛΙΣΙΑ -ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ) από κόμιστρα στάθμευσης, ηλεκτρονικές κάρτες, POS κλπ 898.180 Ευρώ και από πρόστιμα για παραβάσεις σε θέσεις "επι πληρωμή" 870.000 Ευρώ.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ,ΣΥΧΝΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

&ΕΠΙΔΟΣΗΚΛΗΣΕΩΝ σε όσους σταθμεύουν «παράνομα»…δίπλα στο σπίτι τους!

Προτείνουν απαγόρευση στάθμευσης στους δρόμους που έχουν θεσμοθετηθεί ως πεζόδρομοι και σε αρκετά σημεία της γειτονιάς μας. Με την επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης, η Δημοτική Αρχή σχεδιάζει να εισπράττει ετησίως (αθροιστικά για ΜΕΤΣ -ΙΛΙΣΙΑ -ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ) από πρόστιμα παράνομης στάθμευσης εκτός χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης τουλάχιστον 120.000 Ευρώ

ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ  ΜΟΝΟ  403  ΘΕΣΕΩΝ  ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ  ΜΟΝΙΜΩΝ  ΚΑΤΟΙΚΩΝ.

Οι θέσεις μονίμων κατοίκων που προτείνει η μελέτη δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής. Η υφιστάμενη μελέτη θεωρεί δεδομένο ότι στην πράξη οι θέσεις δεν θα είναι εξασφαλισμένες για τους κατοίκους, θα χρησιμοποιούνται από επισκέπτες και μη δικαιούχους και η Δημοτική Αστυνομία θα μοιράζει κλήσεις. 

Με την επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης, η Δημοτική Αρχή σχεδιάζει να εισπράττει ετησίως (για ΜΕΤΣ -ΙΛΙΣΙΑ -ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ) από κλήσεις για παραβάσεις θέσεων μονίμων κατοίκων 4.000.000 Ευρώ, ενώ προβλέπει να έχει και έσοδα 19.960 Ευρώ από τις κάρτες των μόνιμων κατοίκων.

«ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ»ΜΕΙΩΣΕΙΣΣΕ ΜΕΓΑΛΟΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ, ΠΡΕΣΒΕΙΕΣΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

Στις περιοχές του Δήμου που θα εφαρμόζεται η ελεγχόμενη στάθμευση, οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αυτές προβλέπεται να πληρώνουν χαράτσι 6 ευρώ/τρίωρο. Αντίθετα, σχεδιάζουν:

• Για τους ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ, μείωση του ετήσιου τέλους από 1.800ευρώσε 900ευρώ.

• Για ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ κλπ, κατάργηση του ετήσιου τέλους των 900 ευρώ που υπήρχε.

 

ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ τη νέα κανονιστική για την επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης σε Μετς, Μακρυγιάννη & Ιλίσια. Δεν εξυπηρετεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, αλλά αποσκοπεί στην αύξηση των εσόδων του Δήμου και των ιδιωτικών εταιρειών που θα αναλάβουν τη διακίνηση των καρτών και τη διαχείριση του συστήματος. Την ίδια περίοδο που η δημοτική Αρχή(με τον «μεγάλο περίπατο» που κόστισε 2 εκατ ευρώ)αναγκάζει τα αυτοκίνητα να συνωστίζονται σε παρακαμπτήριους δρόμους αποφεύγοντας το κέντρο, επιχειρεί να προσθέσει άλλη μια καθημερινή ταλαιπωρία στους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους μη έχοντας άλλη διέξοδο μετακίνησης.

Καλούμε κατοίκους και φορείς της περιοχής να συσπειρωθούμε και να αντιδράσουμε στα σχέδιά τους.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

• Άμεση επισκευή και συντήρηση όλων των πεζοδρομίων και των διαβάσεων ώστε να είναι ασφαλή και προσβάσιμα σε όλους τους δημότες.

• Δημιουργία δημοτικών χώρων στάθμευσης, με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά, που θα λειτουργούν δωρεάν για τους κατοίκους και τους εργαζομένους της περιοχής.

• Ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με πύκνωση γραμμών &δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, με σεβασμό στο περιβάλλον και τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.

• Κατάργηση της ληστρικής φοροεισπρακτικής πολιτικής του Δήμου σε βάρος των δημοτών και κατοίκων της πόλης.