Τετ, 06 Νοε 2024
Αρχική  > Κοινωνία - Πολιτισμός - Περιβάλλον

Κόντρα Δήμου Γλυφάδας και εργαζομένων στο Τραμ για τις ευθύνες από το ατύχημα με τον τραυματισμό του 14χρονου

30/10/2024

΄Χαρακτηριστικά σύγκρουσης παίρνει η διαμάχη μεταξύ του Δημάρχου Γλυφάδας Γιώργου Παπανικολάου και των εργαζομένων στο Τραμ.

Οι εργαζόμενοι μεταθέτουν την ευθύνη στο Δήμο Γλυφάδας για τα ατυχήματα τόσο με τον 14άχρονο όσο και με έναν ηλικιωμένο ένα μήνα πριν γιατί δεν έχει καθαριστεί η πυκνή βλάστηση των δένδρων κατά μήκος του τροχιόδρομου στο δίκτυο της Τραμ με ευθύνη του Δήμου.

 

Διαβάστε την ανακοίνωση των εργαζομένων:

 

«Άλλο ένα περιστατικό με τραυματισμό πεζού με συρμό Τραμ έγινε εχτές στις 21/10 /2024 στον Δήμο Γλυφάδας, στο ύψος του κολυμβητηρίου, στην οδό Διαδόχου Παύλου.

Δυστυχώς όσο και να φωνάζουμε, ό,τι Δελτίο Τύπου και να βγάλουμε, όσες συναντήσεις και να πραγματοποιήσουμε, η ουσία είναι μια ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ της γραμμής Τραμ.


Το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί, ακριβώς μετά από 1,5 μήνα από το τελευταίο ατύχημα συρμού Τραμ με ηλικιωμένο άνθρωπο, σε κοντινό σημείο στην παραλία της Γλυφάδας.

Τότε βγάλαμε Δελτίο τύπου σαν εργαζόμενοι γράφοντας:

“Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε ενημερώσει γραπτώς και προφορικώς, όλους τους αρμοδίους, (ΣΤΑΣΥ, ΔΗΜΟΥΣ) ,για το συγκεκριμένο πρόβλημα ασφαλείας που δημιουργείται κατά την οδήγηση των συρμών ΤΡΑΜ.

Η πυκνή βλάστηση των δέντρων κατά μήκος του τροχιοδρόμου, στο δίκτυο της γραμμής ΤΡΑΜ, σε συνδυασμό το μεγάλο ύψος των θάμνων, αλλά και την ελλιπή συντήρηση – κοπή τους, δημιουργεί σοβαρό κίνδυνο ατυχήματος (ειδικά στην συγκεκριμένη περιοχή). Είναι απαράδεκτο να υπάρχει τέτοια αδιαφορία από όλους τους αρμόδιους μετά από όλες αυτές τις οχλήσεις.

Πρέπει να ΣΚΟΤΩΘΕΙ κάποιος συνάνθρωπος μας για να γίνουν τα αυτονόητα;

Οι συνάδελφοι Ηλεκτροδηγοί καλούνται να οδηγήσουν στο δίκτυο αυτό, προσπαθώντας με τον επαγγελματισμό τους και με την εμπειρία τους όλα τα χρόνια, να αποφύγουν καθημερινά πολλά ατυχήματα που αφορούν την μειωμένη ορατότητα.

Ενημερώνουν καθημερινά μέσα από διαδικασίες που υπάρχουν (Ασύρματος , Κέντρο Ελέγχου, Επιθεωρητές , φωτογραφίες, βίντεο ) για τα επικίνδυνα σημεία.

Δυστυχώς όμως δεν γίνεται καμία ενεργεία από κανέναν.

Δεν είναι δυνατόν οι πεζοί να διακινδυνεύουν την ζωή τους και οι Ηλεκτροδηγοί να ταλαιπωρούνται ψυχικά και σωματικά από τέτοια περιστατικά”.

ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ…..

Μετά από 1,5 μήνα ο Δήμος Γλυφάδας δεν έχει κόψει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΟ όχι μόνο στο σημείο που είχε γίνει τα πρώτο ατύχημα , αλλά ούτε έχει κάνει κάποια κοπή πρασίνου κατά μήκος του παραλιακού κομματιού της γραμμής Τραμ στην Γλυφάδα.

Μπροστά στα θέλω του Δημάρχου Γλυφάδας για κατάργηση της γραμμής Τραμ, δεν υπολογίζουν την ασφάλεια των πεζών, επιβατών και εργαζόμενων…

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

Τις επόμενες ημέρες θα καταθέσουμε μέσω της νομικής μας υπηρεσίας, Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου».

Άμεση ήταν η αντίδραση του Δήμου Γλυφάδας ο οποίος κατηγορεί τους εργαζομένους για μικροπολιτική!

Σε σχέση με την ανακοίνωση του Σωματείου Μηχανοδηγών Τραμ για το πρόσφατο ατύχημα στη Γλυφάδα:

 

 

Είναι αδιανόητο ένα συνδικάτο να εκμεταλλεύεται τον τραυματισμό ενός μικρού παιδιού για να κάνει μικροπολιτική.

 

Είναι αδιανόητο το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους οδηγούς του Τραμ να μην γνωρίζει τα στοιχειώδη, όπως είναι δηλαδή η αρμοδιότητα για τον καθαρισμό των γραμμών. Προσοχή: Δεν μιλάμε για μια απλή γραφειοκρατική πρόβλεψη, αλλά για καθαρισμό σημείων όπου περνάει ηλεκτρικό ρεύμα και απαιτούνται προφανώς ειδικές πρόνοιες. 

 

Είναι αδιανόητο το συνδικάτο αντί να έρθει σε συνεννόηση με τον Δήμο για να συνδράμουμε σε μια λύση, να βγάζει πύρινες ανακοινώσεις για να εξυπηρετήσει μικροπολιτικούς σκοπούς και όχι το δημόσιο συμφέρον.

 

Είμαστε σταθερά και αδιάλειπτα στο πλευρό των εργαζομένων του Τραμ και των επιβατών του, όπως και όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς που εξυπηρετούν τους πολίτες. 

Ειδικά δε για το τραμ, έχουμε μία γόνιμη και εποικοδομητική συνεργασία για όλα τα θέματα με την διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

 

Μακάρι να πρυτανεύσει η λογική και η σύνεση και να υπηρετούμε όλοι το κοινό καλό και όχι ένα κακώς εννοούμενο συντεχνιακό συμφέρον.