Παρ, 26 Απρ 2024
Αρχική  > Δήμοι

Ηλεκτρονικά έγγραφα στους ΟΤΑ: Τροπολογία παρατείνει την προθεσμία εφαρμογής τους

11/12/2018

Ήταν Ιούνιος του 2011 όταν στο Νόμο 3979/2011 “Για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση” ψηφίστηκε η έκδοση ηλεκτρονικών εγγράφων στο Ελληνικό Δημόσιο.

 

Η τότε Κυβέρνηση καθιέρωσε τη χρήση των νέων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) για την έκδοση διοικητικών πράξεων, τη σύνταξη και τήρηση εγγράφων κάθε είδους, καθώς και τη διακίνησή τους μεταξύ Φορέων του Δημόσιου Τομέα και μεταξύ Δημοσίου και πολιτών.

 

Τελειώνει το 2018 και η εφαρμογή της νομοθετικής πρωτοβουλίας στην κατεύθυνση να λάβει υποχρεωτικό χαρακτήρα σε όλους τους Φορείς, παραμένει ζητούμενο.

 

 

Πριν δύο χρόνια, η νυν Κυβέρνηση (αρ.24 ν. 4440/2016) αντικατέστησε ολόκληρη τη διάταξη του 2011 και όρισε τελική προθεσμία υποχρεωτικής εφαρμογής των ηλεκτρονικών εγγράφων με χρήση εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής και χρονοσφραγίδας, μεταξύ άλλων, στους ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού την 31η Δεκεμβρίου 2018.

 

 

Τα χρόνια πέρασαν, ώσπου χθες το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής κατέθεσε στη Βουλή Εκπρόθεσμη Τροπολογία , με την οποία δίνει εξάμηνη παράταση στην τελική προθεσμία, έως την 30η Ιουνίου 2019.

 

Αυτό γίνεται, όπως διαβάζουμε στην κατατεθείσα Έκθεση του Γραφείου του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, διότι «επιδιώκεται η βέλτιστη εφαρμογή του συστήματος έκδοσης διοικητικών πράξεων και λοιπών εγγράφων και η αποτελεσματική προσαρμογή κάθε Δημόσιου Φορέα σε αυτό».

 

Μπορείτε να δείτε την Τροπολογία, που ψηφίζεται σήμερα σε Νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας, ΕΔΩ