Τετ, 24 Απρ 2024
Αρχική  > Πολιτική - Οικονομία - Διεθνή

Επικοινωνιακή καμπάνια για τις εκλογές ξεκινά το ΥΠΕΣ – Πόσο κοστίζει και τι περιλαμβάνει

6/5/2019

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), υλικό διαδικτυακής προβολής (internet banners), καταχωρήσεις σε έντυπα κλπ, θέτει σε εφαρμογή το Υπουργείο Εσωτερικών ενόψει των εκλογικών αναμετρήσεων της 26ης Μαΐου, με το κόστος να ανέρχεται σε1.364.000,00 ευρώ.

Στόχο έχει “την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών” και την “πρόσκληση ενδιαφέροντος στους πολίτες για τις εκλογές μέσω ενός ευρηματικού επικοινωνιακού μηνύματος”.
Το Υπουργείο θα χρησιμοποιήσει το ανωτέρω ποσό για να προβάλει ορισμένες εκλογικές παραμέτρους, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει ο Κλεισθένης και συγκεκριμένες ρυθμίσεις του.

Η Πρόσκληση υποβολής προσφορών του Αλέξη Χαρίτση έφερε ως ημερομηνία την Τρίτη παραμονή Πρωτομαγιάς και έθεσε ως καταληκτική προθεσμία την Παρασκευή 3 Μαΐου στις 11.00 το πρωί.

Ουσιαστικά μέσα σε μία πλήρη εργάσιμη ημέρα, δηλαδή, έπρεπε οι Υποψήφιοι Ανάδοχοι να υποβάλουν, μεταξύ άλλων, Φάκελο Τεχνικής Προσφοράς στον οποίο να περιλαμβάνεται:
« i. Επικοινωνιακή Στρατηγική
ii. Δημιουργική προσέγγιση και προτεινόμενα slogan, σενάρια κλπ.
iii. Επικοινωνιακό σχέδιο με εξειδίκευση της στόχευσης των ενεργειών, τα κοινά στόχου και τη θεματική διάρθρωση της καμπάνιας.
iv. Ομάδα έργου και εμπειρία. »

Ειδικότερα, το Υπουργείο θα ενημερώσει για τα κάτωθι εκλογικά θέματα:

« Α. Γενικά
• Ταυτόχρονη διεξαγωγή των ευρωεκλογών και του πρώτου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών στις 26 Μαΐου, (...) πρέπει οι πολίτες να παροτρύνονται να επιβεβαιώσουν είτε μέσω του Δήμου τους είτε μέσω της ειδικής εφαρμογής του Υπουργείου ("Μάθε πού ψηφίζεις") το εκλογικό τμήμα και το εκλογικό κατάστημα όπου θα ψηφίσουν (...)
• Συμμετοχή στην ψηφοφορία για 1η φορά των πολιτών που συμπλήρωσαν το 17ο έτος της ηλικίας τους (...)
• Διευκρινίσεις ως προς το θεσμό των ετεροδημοτών, ο οποίος βάσει του θεσμικού πλαισίου ισχύει μόνο για τις ευρωεκλογές και όχι για τις αυτοδιοικητικές εκλογές.


Β. Νέες ρυθμίσεις του ν.4555/2018 Πρόγραμμα “Κλεισθένης Ι”


• Εκλογικό σύστημα απλής αναλογικής για τον καθορισμό των εδρών στα Δημοτικά Συμβούλια
• Ιδιαίτερη εκλογή Συμβούλων και Προέδρων Κοινοτήτων με ξεχωριστό ψηφοδέλτιο άρα και κάλπη
• Αναγνώριση του δικαιώματος του εκλέγειν των Ευρωπαίων πολιτών στις Δημοτικές Εκλογές και μετά τη μεταρρύθμιση του ν.4555/2018 ("Κλεισθένης Ι") στις Περιφερειακές Εκλογές
• Αναγνώριση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι των Ευρωπαίων πολιτών στα αξιώματα του Δημοτικού Συμβούλου και πλέον και του Δημάρχου και του μέλους του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Γ. Ευρωεκλογές

• Εκλογή των Ευρωβουλευτών με σταυρό προτίμησης. Η ρύθμιση αυτή εισήχθη το 2014 και πρέπει να ενημερωθούν οι πολίτες ότι εξακολουθεί να ισχύει.
• Δυνατότητα των κομμάτων που κατέρχονται στις Ευρωεκλογές να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Πολιτικά Κόμματα, δηλώνοντας τη συμμετοχή αυτή και επί του ψηφοδελτίου τους. »

Αναλυτικότερα, η καμπάνια θα περιέχει:

« Επικοινωνιακό σχεδιασμό:
Στρατηγική επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση προσαρμογές επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης / Δημιουργία επικοινωνιακής ταυτότητας καμπάνιας και δημιουργικός σχεδιασμός επιμέρους επικοινωνιακών υλικών / Τηλεοπτικά σενάρια / Ραδιοφωνικά σενάρια / Δημιουργικό σχεδιασμό καταχωρίσεων στα έντυπα ΜΜΕ - προσαρμογές (σε μεγέθη & είδος εντύπου) και τελικές μακέτες (περίπου 20) / Σχεδιασμό και παραγωγή internet banners και υλικού διαδικτυακής επικοινωνίας / Σχεδιασμό καμπάνιας προωθητικών ενεργειών στο διαδίκτυο - παρακολούθηση και αξιολόγησή της / Σχεδιασμό, υλοποίηση, τεχνική υποστήριξη και λειτουργία site / Σχεδιασμό, υλοποίηση καμπάνιας στα social media – day to day παρακολούθηση και reporting αξιολόγησης / Content strategy, δημιουργικό και παραγωγή διαφημιστικών και αναρτήσεων στα social media (τουλάχιστον 15 δημιουργικά)
Παραγωγή:
- Τηλεοπτικά σποτ (τουλάχιστον 2)
- Ραδιοφωνικά σποτ (τουλάχιστον 2)
- Τελικές μακέτες καταχωρήσεων σε έντυπα ΜΜΕ
- Internet banners και επικοινωνιακά υλικά διαδικτυακής προβολής
- mini videos για τα social media (τουλάχιστον 4)
Προβολή:
Υλοποίηση προβολής στο διαδίκτυο / Αγορά τηλεοπτικού χρόνου πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας / Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου / Καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα / Αγορά χώρου για εξωτερική διαφήμιση / Προβολή στο διαδίκτυο ».